A sorozatról:

Ismerj meg öt belevaló a húszas éveiben járó nőt, akik mindannyian élik a mindennapjaikat. Savannah sikeres munkájában, csak épp közben titokban csalja a férjét. Samantha, a tanárnő eközben saját kiskorú diákjával szexel. Karen egy házas tűzoltóval szűri össze a levet, míg Pollonia-nak szembe kell néznie alkoholista bátyjának múltjával amit végül neki kell lenyelnie. Életük azonban a szokásosnál is jobban összezavarodik mikor legjobb barátnőjüket brutálisan meggyilkolják.

2016. október 2., vasárnap

22.rész - Ledobott bombák

Az előző részek tartalmából:
-------------------
----
Savi:Messziről kerüld el Hilligan-éket. Azt a kiskorú srácot meg az apját is.
Samantha:Soha többé még egy szót sem váltok velük. Ígérem.
----
(Savi közelebb sétál az ajtóhoz majd bekukkant a nyíláson, de amit lát attól kitágulnak a pupillái. A konyhában Samantha ül a mosogató gép tetején miközben Richard kényezteti őt)

----
Vanessa:Eric el akarja adni a házat és szeretné, ha minél előbb kiköltöznél.
(Savi fiatal ráncai, amelyek arcára most kiültek, megfeszülnek az elrettentő hírtől)
Savi:Hogy mi?
----
Jonathan:Szabad vagyok. És csak téged akarlak. Eddig is csak téged akartalak. Épp ezért mondtam le mindenről. Miattad!
Pollonia:Nem értelek.
----
Pollonia:Elmondta, hogy elhagyta a feleségét és hogy csak engem akar.
(Hilda eltátja a száját)
Hilda:Húha!
Pollonia:Jó lenne vele.. de.. nem tudom.
Hilda:Most csak hülyéskedsz, ugye?! Jonathan egy szexisten! Kizárt, hogy kihagyhatsz egy ekkora partit.
----
Frank: AIDS-es vagyok és biztos vagyok benne, hogy Mariella adta át nekem a vírust.
Savi:Ezt most komolyan mondod?
----
Karen:Kérhetek tőled valamit?
Savi:Persze.
Karen:Értesíts engem kérlek, ha bármit megtudsz az ügyről.
-------------------------------------------------------------------
..............................
---------------------------------------------------------------------
(Savi a konyhában épp kávét tölt ki magának az egyik bögréjébe, amikor a következő pillanatban Hilda cammog be egy ondós miniszoknyában és egy csipkés topban, totál részegen)
Hilda elmegy Savi mellett, megcélozván a hűtőt)
Savi:Ez most komoly?!
(Hilda rekedtes hangon válaszol mikor Savi erősen megkoppantja bögréjével a konyhapultot)
Hilda:Grr. micsoda egy este volt. Elképesztően jó volt ez a vibrátor habparti.
(Savi mérgesen reagál)
Savi:Nem zavar?
Hilda:Nem. Csináld csak nyugodtan.. amit csinálsz.
(Savi idegesen nézi ahogy Hilda elővesz egy doboz narancslevet a hűtőből)
Hilda:Ajj. ez jólesik nagyon. Hé! El sem hiszed, de Tom is ott volt a buliban tegnap este.
Savi:Milyen Tom?
Hilda:Nem emlékszel Tom-ra?
Savi:Nem.
Hilda:Megmutatom.
(Hilda odasétál Savi-hez majd előveszi miniszoknyájának farzsebéből a telefonját majd néhány pötyögtetés után Savi elé tartja)
Hilda:Tessék. Itt van ni.
(Savi egy pillanatig ránéz a telefonra, aztán összeszorítja ajkait és dühösen Hilda szemeibe néz)
Savi:Ez egy merev pénisz nem egy arc.
(Hilda kéjesen, de lazán válaszol)
Hilda:Pontosan. Láttál te már ekkorát?
(Savi felcsattan)
Savi:Ugye világos, hogy ez az én steril konyhám! Megbeszéltük, hogy ez az én rohadt helyem és az ott kint pedig a te rohadt helyed!
Hilda:De az én rohadt helyemen nincs narancslé.
(Savi folytatja a kiabálást)
Savi:Mondtam, hogy itt maradhatsz nálam, de ha minden reggel így megy el, hogy totál be vagy baszva akkor én nem tudom, hogy mi lesz ezzel a rendszerrel.
(Hilda közbevág)
Hilda:Oké, mégis mi a fene bajod van, hah?!
Savi:Semmilyen bajom nincsen, világos?! Dolgozni kell mennem! És ez!
(Savi nyomatékosan mutogat Hilda-ra)
Savi:Ez nem az a mód, ahogy a reggelemet indítani szeretném! Nyugodalmasan itt hőbölögsz erektált péniszekkel a konyhában miközben árad belőled a tömör alkohol szaga. Nekem ez nem megy.
Hilda:Jól van, nyugi. Nem fordul elő többet,ígérem.
Savi:Nagyon szépen köszönöm. Viszontlátásra!
(Savi felkapja a konyhapult mellett heverő aktatáskáját majd kisétál a konyhából)
....
---------------------------------------
Szeretők
---------------------------------------
(Savi besétál Pollonia kávézójába, aki épp a pultot törölgeti, Alexandra pedig a vendégeket szolgálja ki)
(Amint Savi odaér a pulthoz ráköszön Pollonia-ra)
Savi:Szia!
Pollonia:Jó reggelt!
Savi:Láttam, hogy írtál üzenetet.
(Savi kissé bohókásan folytatja)
Savi:Hajnali kettőkor.
(Savi elneveti magát mire Pollonia csak a szemeit forgatja)
Pollonia:Leülünk?
Savi:Hát persze.
(Pollonia ledobja a törölgető rongyot majd Savi-vel helyet foglalnak az egyik asztalnál)
Pollonia:Kérsz valamit inni?
Savi:Nem, köszönöm. Már reggeliztem otthon.
Pollonia:Akkor jó.
Savi:Szóval mi a baj?
Pollonia:Jonathan.
Savi:Szóval még mindig nem tudod, hogy adj neki még egy esélyt.
Pollonia:Nem. És az agyamra megy, hogy nem tudom eldönteni, hogy mi legyen.
Savi:Ha már eleve ennyit gondolkozol az egészen, nem gondolod, hogy azért nem tudsz nem rá gondolni, mert titkon azt akarod, hogy te és ő újra egy pár legyetek?
Pollonia:Nem tudom.
Savi:Dehogynem!
Pollonia:Akkor szerinted újra meg kellene próbálnunk?
Savi:Miért ne?!
(Pollonia hallgatásba burkolózik)
Savi:Amúgy a felesége még mindig keveri a trutymót?
Pollonia:Nem tudom. Nem beszél róla mióta elköltözött otthonról.
Savi:És Max-szal mi a helyzet?
Pollonia:Nyári táborban van.
Savi:Ó.
Pollonia:Majd csak a nyár végén jön haza. Nagyon élvezi.
Savi:Még mindig olyan csökönyös?
Pollonia:Szerintem már kezdi  megszokni, hogy én vagyok a gyámja. Sokkal oldottabb lett a helyzet mióta elmúlt néhány hónap. Lehet, hogy megszokta ezt az egészet.
Savi:Remélem, hogy úgy van.
(Savi telefonja megcsörren, mire előveszi azt aktatáskájából, de amint meglátja, hogy a kijelzőn Samantha neve szerepel, kinyomja a telefont és visszateszi a táskájába)
Pollonia:Valami baj van?
Savi:Nem. Csak munka. Mennem kell.
Pollonia:Rendben. Köszönöm, hogy benéztél.
(Pollonia és Savi felállnak az asztaltól majd megölelik egymást)
Savi:Menj el Jonathan-hoz. Üljetek le és beszéljétek meg a dolgot.
(Pollonia erőltetett mosollyal búcsúztatja Savi-t, aki hátat fordít majd pedig kisétál a kávéházból. Pollonia visszamegy a pult mögé, hogy rendet rakjon, de néhány perc múlva Hilda toppan be a kávézóba, napszemüvegben, farmerszoknyában és egy lenge topban. Hilda megcélozza Pollonia-t és laza stílusban felpattan a pultra, amint odaér)
Hilda:Na, csá!
Pollonia:Jó reggelt neked is!
(Hilda lecsúsztatja kezével a napszemüvegét annyira, hogy egy pillanatig Pollonia szemébe tudjon nézni)
Hilda:Na mizu? Este volt szex?
(Pollonia fancsali képet vág)
Pollonia:Ez valami vicc lesz?
(Hilda rácsap Pollonia felkarjára)
Hilda:Nem! Átmentél Jonathan-hoz vagy nem?
Pollonia:Nem.
Hilda:De miért nem?
Pollonia:Azért, mert időre van szükségem, hogy végleges döntést hozzak.
Hilda:Ez a se veled, se nélküled szindróma nem vezet sok jóra hidd el nekem.
Pollonia:Ez nem egy szindróma, csak..
(Hilda közbevág)
Hilda:Nem is értem, hogy mire vársz még. Jonathan szexi, hatalmas nagy farka van, pénzes, ismert és most még a házi sárkányt is otthagyta csak miattad!
Pollonia:Felszínes vagy, mint mindig.
Hilda:Ez vagyok én! De hidd el nekem. Ebből az egészből csak jól jöhetsz ki!
(Pollonia nagy levegőt vesz miközben Alexandra jelenik meg Pollonia mellett)
Hilda:Heló!
Alexandra:Szia!
(Alexandra Pollonia-hoz fordul)
Alexandra:Figyelj, szerettem volna kérni tőled valamit.
Pollonia:Igen?
Alexandra:Kivehetném a holnapot? Vidékre kell mennem a szüleimhez. A nagymamám kicsit gyengélkedik és nagyon jólesne neki, ha meglátogatnám.
Pollonia:Ó, te jó ég! De ugye semmi komoly?
Alexandra:Nem, dehogy. Csak egy kis zúzódás. Félrelépett és elesett szegény az udvaron.
Hilda:Ó, szegény. Jobbulást neki.
Alexandra:Köszi.
Pollonia:Nyugodtan vedd ki a holnapot. Elbírom a boltot egyedül is.
Alexandra:Szuper, köszi.
(Alexandra hirtelen jobban megnézi Hilda-t)
Alexandra:Hé! Nem te szoktál a csónakázó tó körül futni esténként?
Hilda:Reggel, este, amikor tehetem. És amikor nem vagyok berúgva.
(Alexandra elneveti magát)
Alexandra:Akkor jól emlékeztem, hogy téged láttalak. Én is arra szoktam futni és már régóta keresek egy futópartnert. Egyedül olyan unalmas.
Hilda:Hé, hát akkor miért nem csatlakozol hozzám?
Alexandra:Nagyszerűen hangzik!
Hilda:Ma este 7 a bejáratnál?
(Alexandra hátrahőköl majd felnevet)
Alexandra:Klassz! Ott találkozunk!
(Közben a háttérből megszólal egy hang mire Alexandra észbe kap, hogy az egyik vendég az, s azonnal elhagyja a pultot, hogy kiszolgáljon másokat)
...
(Savi Dominic irodaajtaján kopog, majd belép a szobába. A férfi feláll az asztaltól majd odasétál a nőhöz)
Dominic:Savi! Megint le kell nyomozni egy pasit? Volt szeretőt? Tettestársat?
(Savi elmosolyodik)
Savi:Nem!
Dominic:Akkor? Valami baj van?
Savi:Igazából egy barátom nagy bajban van és szüksége lenne a segítségedre.
(Dominic visszasétál az asztalához, megigazítja nyakkendőjét majd nekitámaszkodik az íróasztalnak)
Dominic:Miről lenne szó?
(Savi halk hangon folytatja)
Savi:Egy nagyon kedves barátnőm Karen Kim nagy bajban van. Az egyik kliensed, Zoltan Monday azzal vádolja, hogy szexuálisan zaklatta és hogy viszonyt folytattak a rendelőjében.
(Dominic szemöldöke egy pillanatra felemelkedik)
Dominic:Igen, tudom, hogy melyik ügyről beszélsz. A nyomozók már rég ráálltak az ügyre.
(Savi értetlenül néz)
Savi:És?
Dominic:Nem mondhatok el semmit sem ezzel kapcsolatban. Minden információ teljesen bizalmas.
(Savi nagy levegőt vesz majd komolyra fordítja a szót)
Savi:Nézd, Dom. Ez a Zoltan Monday egy pszichopata és olyan dolgokat tett már a környezetében élőkkel, hogy szerintem leesne az állad, ha tudnád. Muszáj segítened nekem!
Dominic:De nem mondhatok el semmit, hát nem érted?!
(Savi kétségbeesetten néz a férfira)
Savi:Kérlek!
(Dominic ölbe teszi mindkét kezét majd megnyálazza szája szélét és beszélni kezd)
Dominic:Annyi biztos, hogy a barátnődnek nem áll jól a szénája. Zoltan Monday ugyanis benyújtott egy nagyon fontos bizonyítékot a minap, ami arra enged következtetni, hogy Karen Kim valóban visszaélt a praxisával és több ízben is megszegte azt, amire már jó régóta felesküdött.
Savi:Miről beszélsz?
Dominic:Konkrétan egy szexvideóról beszélek, amit telefonon rögzítettek Karen Kim szakrendelőjében, és amin a felperes és az alperes is látható.
(Savi szemei kikerekednek, szája tátva marad a meglepettségtől)
....
(Alexandra és Hilda egy hatalmas tó körül futnak. Miközben a nap lemenő sugarai visszatükröződnek a tó vízén, lágy, meleg nyári szellő babusgatja arcukat.)
Hilda:Isteni érzés egy jót futni!
Alexandra:Szerintem is! Kitisztítja az ember gondolatait.
Hilda:Mindenét. És az a legjobb, hogy elégeti a piát.
(Alexandra elmosolyodik)
Alexandra:Mit csináltál délután?
Hilda:Aludtam. Tegnap este egy vad vibrátor habpartiban voltam és el kell, hogy mondjam: isteni volt.
(Mindketten lassítanak majd az egyik padnál megállnak lazítani)
Alexandra:És miről szólt?
Hilda:Olyan volt, hogy a táncparketten nyomtad, közben felszolgálták az italokat és minden irányból vizet és habot nyomattak be a lábadhoz. Köd is volt és közben pedig vibrált az egész padló. Elképesztő élmény!
Alexandra:Ez tényleg érdekesen hangzik. És sikerült valakit felcsípned?
Hilda:Összejött egy srác a mosdóban, de mindketten megegyeztünk, hogy csak szex lesz belőle és kész.
Alexandra:Hm..
(Hilda a lábát kezdi el nyújtani)
Alexandra:Egyszer el kellene jönnöd a Rub-ba. Pompás egy hely. Masszás, gőzfürdő.. egy kész luxus, megfizethető áron.
(Hilda kiegyenesedik majd kissé zavarba jön)
Hilda:Elég bizarr dolgokat hallottam arról a helyről.
Alexandra:Mint például?
Hilda:Hogy nagyon sok nő azért jár oda, hogy egymást kényeztessék a gőzben.
(Alexandra megnyalja a szája szélét)
Alexandra:Hm.. akkor jók a forrásaid. Ugyanis nagyon sokszor tényleg az megy ott. Persze, csak ha te is azt akarod!
Hilda:Te voltál már ott?
Alexandra:Imádom. Amikor csak tehetem, beugrok. De erre nem úgy kell gondolni, mint néhány kiéhezett, randa nőre, akik segédeszközökkel futkosnak egy gőzzel megtelített teremben.
(Hilda elneveti magát)
Hilda:Azt gondoltam.
Alexandra:Ott csak olyanban van benne más is, amiben te is benne vagy. Kölcsönös szimpátia alapján, természetesen.
(Hilda és Alexandra hirtelen mélyen egymás szemébe néznek majd Hilda gyorsan elkapja tekintetét a nőről)
Hilda:Futunk még?
Alexandra:Persze.
(A két nő újra elindul s még egy kört fut a tó körül)
...
(Savi kocsijával leparkol Hilda háza előtt, aminek a bejárati ajtajánál már Samantha toporzékol. Savi kiszáll a kocsiból majd az ajtó felé sétál)
Samantha:Savi! Végre!
(Savi félrehúzza a száját majd előkotorja a kulcsokat a táskájából)
Savi:Heló!
Samantha:Mi történt?
Savi:Ezt meg hogy érted?
Samantha:Már hónapok óta próbállak elérni, de semmi. Mintha direkt le akarnál rázni.
Savi:Ezt meg miből gondolod?
(Savi végre megtalálja a ház kulcsait majd kinyitja velük az ajtót)
Samantha:Nem reagálsz a telefonhívásaimra, amikor kereslek soha nem vagy elérhető. Írtam neked e-mailt, levelet, hívtalak, már mindent csináltam, hogy elérjelek, de semmi!
Savi:Lehet, hogy nem kellene semmit sem csinálnod.
Samantha:Most meg miért vagy ilyen?!
Savi:Azért vagyok ilyen Samantha, mert nem szeretem, ha hülyének néznek!
(Samantha meglepetten reagál Savi dühös reakciójára)
(Savi elkezd mutogatni Samantha felé miközben dühösen kiosztja)
Savi:Aznap, amikor Marco elrabolt, kerestelek téged. Szükségem lett volna a segítségedre úgyhogy átmentem hozzád, de sajnálatos módon nem egyedül találtalak, hanem Richard Hilligen fiával, akiről azt mondtad, hogy soha többé nem fogod látni. És méghozzá egy elég intim szituációban.. mellesleg.
(Samantha álla leesik)
Savi:Na, mi van?! Nem tudsz megszólalni?!
Samantha:Savi, én...
Savi:Micsoda?!
Savi:Megígérted, megesküdtél, hogy soha többé nem fogsz találkozni azzal a gyerekkel. Tárgyalás volt belőle, elveszíthetted volna a munkádat, de téged ez sem érdekel. Téged csak az érdekelt, hogy legyen egy fiatal srác, aki néha napján megdönget téged, amikor épp szükséged van rá.
(Samantha ingerülten válaszol)
Samantha:Te ebből semmit nem értesz.
Savi:Hát persze, hogy nem! Mert soha nem kezdenék ki egy kiskorú gyerekkel.
Samantha:Mintha én lennék az egyetlen, aki vétkezett az életben.
(Savi megcsóválja fejét)
Savi:Jaj, ne gyere nekem ezzel. Teljesen felesleges. Megígértél nekem valamit és nem tartottad be. Pedig tudod nagyon jól, hogy min mentél keresztül. Hogy min mentünk keresztül amiatt a srác miatt és az idegbeteg apja miatt.
(Samantha mély lélegzetet vesz majd a földet kezdi el bámulni)
Savi:Jobb, ha most tényleg nem jössz ide többet.
(Savi ezzel bemegy a házba és becsapja maga után a bejárati ajtót)
...
------------------------------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése